.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهداران سفيران آرامش در جاده ها

مديرکل راه و ترابري استان مازندران گفت: راهداران سفيران آرامش در محورهاي مواصلاتي استان هستند.

موسي رحيمي در نشستي با روساي ادارات تابعه و ستادي اداره کل راه و ترابري استان افزود: در نوروز امسال همچون سنوات گذشته بايد حضوري گسترده در محورها داشته باشيم تا آرامش و آسايش مسافران و گردشگران نوروزي فراهم شود.

وي با اشاره به ضرورت نظم در فعاليت‌ها اظهار داشت: با تمام توان، بايد به ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم بپردازيم و همچنين با ارائه برنامه ريزي مناسب و فعاليت‌هاي لازم به آباداني استان مشغول باشيم.

مديرکل راه و ترابري استان مازندران شناسايي نقاط قوت و ضعف مجموعه کاري را از نکات ضروري برشمرد و ادامه داد: رؤساي ادارات بايد در مجموعه کاري خود با شناسايي نقاط ضعف و قوت و ارزيابي عملکرد، تمامي تلاش خود را براي برطرف کردن اين موضوع به کار گيرند.

وي پاکسازي حريم راه‌ها را قبل از ايام نوروز و هنگام تعطيلات از اولويت هاي کاري برشمرد و بيان داشت: حفظ و حراست از حريم راههاي استان از اولويت هاي اصلي اين اداره کل است.

رحيمي تصريح کرد: ادارات تابعه و ستادي اين اداره کل بايد در طرح پاکسازي حريم راه‌هاي استان فعال و کوشا باشند تا بتوانيم محوري پاک و ايمن براي رانندگان و مسافرين نوروزي استان ايجاد کنيم.

وي انجام عمليات اجرايي تعريض گاردريل ها، ساماندهي علائم و تجهيزات ايمني راهها، اتمام در اجراي آسفالت شانه راه‌ها به منظور افزايش ضريب ايمني، اجراي طرح مديريت سرعت و آرام سازي ترافيک، شستشوي علائم و مرمت و آماده سازي راهدارخانه ها را از جمله فعاليتهاي اين اداره کل اعلام کرد و از رؤساي ادارت تابعه و ستادي خواست توجه ويژه اي به اين امور در ايام تعطيلات نوروزي داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.